Vel-Elin

Idag verkar vara en såndär dag när jag bara vill leka struts och sticka huvudet i sanden och strunta i allt som borde göras. Usch, finns det något värre? Jag bara velar och velar, tvivlar och tvekar, bestämer mig och ångrar mig och det är verkligen bland det värsta jag vet! Nej, den här Elin gillar jag inte alls, jag gillar fokus-Elin, super-Elin, buisness-Elin och mys-Elin, inte vel-Elin! 

Nåja, vissa dagar får det väl vara så. Jag försöker i alla fall slappna av med boken "Mediababe"(jag läser lite ur den då och då, det känns som att den måste delas upp för att man ska kunna insupa all klokhet!) och en kopp té, just nu handlar det om Twitter-hantering, något jag verkligen behöver lära mig! Jag har flera gånger funderat på att ta in en assistent som kan hjälpa mig med min Facebook-sida och min Twitter, att hålla dom uppdaterade och aktuella, jag är verkligen som en pensionär när det kommer till det! Och inte en av de där coola pensionärerna med headset och iPhone och allt, utan en av de där som gör korstecknet när dom ser en dator.
Nej, nu ska jag läsa klart den här sidan, sen ska jag göra en riktigt god lunch!
Mediababe av duktiga Jacqueline Kothbauer, läs den!

Kommentarer
Postat av: :)

Har faktiskt funderat på att läsa den nu när både du och blondinbella pratat om den!!!

2012-10-05 @ 12:07:12
Postat av: Kavaten

Jag måste bara stanna upp och säga att jag gillar din blogg så mycket, man möts alltid av ljus och excentricitet och någonting annorlunda och vackert, du är för bra =-)

2012-10-05 @ 12:17:17
Postat av: Anonym

vad var den där stora nyheten du snackade om skulle komma+!?

2012-10-05 @ 15:43:32
Postat av: Johanna H

Jag kan jätte gärna vara din assistent! Dock bor jag ju inte på samma sida om Sverige som dig.. Hade varit mycket roligt i alla fall.

2012-10-06 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0