Vilken soppa...

Hejsan på er allihopa!

Vi har inget internet just nu, men för tillfället står jag i alla fall parkerad framför spisen och lagar/äter en improviserad soppa. Jag älskar när maten är SKÅLLHET vilket leder till att den ibland inte alltid ens hinner till bordet innan den är slut! Konstigt egentligen eftersom jag bara dricker kaffe och té när det nästan är kallt, hmm...
Nåja, idag är en såndär rugg-dag, flannellskjortan är på och raggsockorna är uppdragna till knäna - senare måste jag ta itu med lite mail och tråkigheter, men kvällen är helig, då börjar ju Project Runway Sverige! Jag tror Sofi Fahrman kommer göra jättebra ifrån sig som programledare, hon påminner faktiskt lite om Heidi tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0