Vitamin Water och 70% mintchoklad

Hej på er igen!

Nu är jag klar med yogan och har hunnit springa några ärenden efteråt, men det ska jag säga er - min yogalärare är INTE nådig! Herrejäklar vad jag skakade, varenda muskel bara skrek i protest och ja, det är lite pinsamt att ha sämre kondition än gruppens smårunda 60+ kvinna... Det märks att jag inte har satt min fot i ett gym på över ett år om vi säger så!
Nu däremot känner jag mig så otroligt fylld av energi och glädje, och det MÄRKS verkligen hur bra kroppen mår(även om jag tvivlar på att jag lyckas släpa den ur sängen imorgon bitti), nu ska jag försöka hålla det här 1 dag i veckan tills jag fått upp konditionen lite, då ska jag öka på till 2 dagar/vecka!

Efter träningen kilade jag iväg till Coop för att sista-minuten-köpa en resväska till London på fredag och passade på att unna mig lite ekologisk mörk mintchoklad, nötter och en flaska Vitamin Well. På väg hem svängde jag förbi bageriet och köpte en limpa surdegsbröd till kvällens svampsoppa med vitvin, min favorit!




Här kommer lite bilder från yoga-studion, det var verkligen precis så som man tänker sig ett typiskt yoga-tillhåll med vackra färger, Buddah-statyer och rökelse överallt:



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit så fint! Mej lajki!!

2012-10-23 @ 19:04:37
Postat av: Anonym

Shit så fint! Mej lajki!!

2012-10-23 @ 19:04:46
Postat av: Anonym

Shit så fint! Mej lajki!!

2012-10-23 @ 19:04:58
Postat av: Anonym

Ser fint ut. Vilken yoga tränar du?

2012-10-24 @ 09:53:18
Postat av: Beatrice

Ser fint ut. Vilken yoga tränar du?

(Skrev namnet i mejlen...)

2012-10-24 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0