Höstmåsten

Just nu vräker regnet ner utanför fönstret, jag har precis ätit spaghetti och soyafärssås vid middagsbordet omgiven av tända ljus och den mysigaste stämningen som finns. Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp té och tittar på Cougar Town, jag älskar Courtney Cox, hon är verkligen för rolig! Såhär kan jag definitivt tänka mig att spendera hösten, jag ser nästan fram emot det - så länge jag inte behöver sätta en fot utanför dörren alltså, brrrr.
I alla fall: Jag surfade runt lite på internet och snubblade över den ena godbiten efter den andra och det slutade i ett kollage med alla mina höst-have-to-haves! Eller, höst-want-to-haves... Bland annat en fantastisk parfym från La Perla med doft av päron, orkidé, kashmirträ och amber!

Varje gång när hösten knackar på dörren vill jag plötsligt omge mig med lyxiga tyger och material, tunga dofter och rika färger. Tänk bara att få krypa upp på det lila satängöverkastet på sängen iklädd den vackra stickade tröjan, tända Voluspas Ambre Lumiere, spruta på sig några puffar av La Perla J'aime La Nuit och titta ner på den vackra persiska mattan på golvet innan du sträcker dig efter boken på nattduksbordet och tänder den lyxiga lampan med ett mjukt, guldigskimrande ljus! Helt underbart...
Påslakanset H&M, Voluspa-ljus Nelly Beauty @ Home, Parfym La Perla J'aime La Nuit Eleven.se, Satäng överkast H&M, Anastasia Sweater Gypsy Groupie, Bordslampa Halens, Jutekuddfodral H&M, Body Drench Argan Oil Replenishing Body Butter Eleven.se, Fuskpäls Gypsy Groupie, Mönstrad matta Halens, Tromborg Ketu Lipstick Eleven.se

Kommentarer
Postat av: alice

pälsen ser juvlig ut, ska tjata lite på mamma:D<3

2012-10-14 @ 17:06:12
Postat av: Anna

Gillade faktiskt läppstiftet, konstigt, för du och jag brukar inte ha lika smak :)

2012-10-14 @ 17:49:25
Postat av: Jenna

Åh, voluspaljusen och överkastet var mina favoriter! Men ingen höst är komplett utan CHOKLAD ;)

2012-10-14 @ 19:29:52
Postat av: http://paulamering.blogspot.com

nice things!

2012-10-14 @ 20:07:07
URL: http://paulamering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0