Creepy Persian Witch

"Life sucks - in a good way. Falling in love, falling in hate, getting laid, getting hurt - what's one without the other? When it comes to the ritual of growing up, sometimes you smile because you're happy. Other times, you smile just because you've survived. But hey, a smile is a smile. "

Hola mes chicas!
Nu sitter jag hos Erik, han har precis dragit iväg till sin fotbollsträning och jag har Cougar Town-maraton med mig själv och passar på att blogga lite innan jag drar iväg till utställningen om en timme. Jag älskar att vara hemma hos Erik, det är så vackra färger överallt och jag får alltid supergod mat! Hans pappa är persisk och vi kan ju säga att det är Eriks förtjänst att jag konverterat från potatis och köttbullar till ris och bönor.
Helt plötsligt blev jag så sugen på att se "Happy Campers" igen(därifrån citatet är), det är en sådan härlig, whimsical film - ni kan kolla den på youtube om ni vill! Min favoritkaraktär är Pixel. 
Oj vad jag babblar, jag skulle ju bara kika in och säga hej... Så, HEJ!

P.S - När Erik skulle gå förut räckte han mig nyckeln och jag blev helt till mig och bara "OMGHANGERMIGENNYCKELTILLLÄGENHETEN!!!", sen kom: "Du sticker nog innan jag är hemma igen gumman, låser du efter dig är du snäll? Du kan slänga in nyckeln i brevinkastet sen" Man ba: "......mmm visst."

Jag känner mig lite som en häxa i det här sminket ha ha... En mode-häxa! Jag älskar det!

Vackra färger och god mat är som balsam för själen! Hos Erik får jag båda!

Me and my boo ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

syns att du har fyllt läpparna

2012-09-17 @ 17:41:16
Postat av: J

Fan vad sexig du är!

2012-09-17 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0