Det är dags för fredagsmys

Som vanligt är jag inte ute och festar som en normal tonåring, istället har jag precis äntligen satt mig ner i soffan med nachos och äppelpaj(haha kombinationen!) efter en kväll som gått i hundratjugo med saker jag inte riktigt kan berätta om än. Ni får se så småningom!

Hur som helst har jag kurat upp mig och ska kolla på 21 Jump Street, imorgon är det dags för Fashion Weeks stora modeshows-final och avslöjandet av Årets Modebloggare i Kalmar Län, dessutom Lars Wallins magnifika avslutning! Ses vi där? Kalmarsalen 14.00 och 17.00, jag kommer sitta frontrow på den senare, kom och hälsa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

See så mysig it;,.

2012-09-22 @ 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0