En skål med smör, tack


...Gissa vilken tid i månaden?
Jag avlider. Erik har flytt fältet och jag hänger med mina bästisar Svampbob och smörkakaohavregrynsockerblandningen. Har varit helt överextremtkänslig idag, gått från toppen av berget till botten av dalen inom loppet av en halv minut, men det är ju skönt att man vet varför i alla fall! 
Ska se om jag kan slänga iväg några mejl(okej glöm att jag sa något) och kanske ta en powernap, och nu blev jag plötsligt grymt sugen på chokladmilkshake så tack gode gud för Tofulines mjölkfria glass... Tror jag ska stänga av datorn redan nu, poppa lite smörpopcorn och blanda till lite saft. Det känns som en sån dag helt enkelt, jag är helt utmattad, både psykiskt och fysiskt. Så nu ska jag ta hand om mig själv och få tillbaka all energi, jag avskyr att känna mig ur bana! Har ni haft en fin dag? Och vet någon om det går något bra på TV ikväll som jag antingen kan storgråta eller storskratta till?

Ett urval av mina prio 1-mejl just nu... Ledsen för all censur!
 
En trött Elin just nu, hej hej!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Krya!<3

2012-09-05 @ 19:27:08
Postat av: Semra Momcila

Grattis elin till all lycka är glad för din skull :)
Hur är det med klassen hälsa gärna till alla ha en bra kväll kram!!:)

2012-09-05 @ 19:52:08
URL: http://semra.devote.se
Postat av: Anonym

Fin tilloch med när du är trött gummisan! ^^

2012-09-05 @ 20:59:09
Postat av: Agnes

Hoppas du får mer energi tills imorgon!
Kram

2012-09-05 @ 21:24:16
URL: http://agneswe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0