Essäskrivning och modevecka, phu...

Först något tråkigt och ointressant: Jag hade essäskrivning idag på ämnet "lycka". I 3 TIMMAR. Jag har ingen aning om hur det gick, men 12 sidor fick jag i alla fall ner... Jag tog faktiskt lite hjälp från det jag skrivit tidigare på bloggen, ni vet, om att hitta de bästa synonymerna man kan komma på till alla problem som dyker upp? Det var hur som helst ett väldigt tänkvärt ämne.

Nu till något roligare och intressantare: Trendspaning med Svenska Moderådet ikväll! Det ska bli kul att lyssna på, och hinner jag så ska jag svänga förbi modevisningen som hålls på Baronen vid 17.30. Jag har också ÄNTLIGEN lyckats boka in en dejt med min fina babe Elin, så på fredag följer hon med mig på "Fashion - Ett Runda Bordet Samtal" efter en runda shopping och fika! Åh vad jag har saknat henne!

Hur som helst, nu har jag brett ut mig i Eriks säng, vi ska snart sätta på ett avsnitt av Masterchef Australia innan han åker iväg på träning och jag börjar förbereda för ikväll. Min mysis...
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Ouff jobbigt<3

2012-09-20 @ 16:42:51
URL: http://sdf.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0