Fashion Week, DAG 2 - Fashion Center

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem, "Lokal Fashion Worldwide" var tyvärr inställt men det blev en väldigt intressant och trevlig kväll ändå! Den började med en familjemiddag på Kama, Lil fick välja mat(födelsedagstradition!) och jag protesterade INTE.
Efter det svängde jag förbi Kalmar Fashion Center och kollade på showroomen. Dom hade verkligen fått till en fantastisk känsla i hela byggnaden, och det var allt från bröllopsklänningar till träningskläder. Har ni svängarna förbi tycker jag definitivt ni ska besöka det, där kan man även köpa biljetter till de övriga eventen!

Hur som helst hann vi i alla fall svänga förbi "23 Identities and Rats", ni ska få se bilder därifrån sen. Är faktiskt lite lättad att jag är hemma i så pass bra tid, jag har ett matteprov imorgonbitti och även om det inte är det roligaste att byta kläder mot kvadreringsregler så är det nog ett måste ibland...


Lars Wallins fantastiska pärlbrodyr, makalös


Kalmar Fashion Center!


Klänningar från Andrea G design, väldigt behaglig form och färg


SOLOs hörna



Klänning speciellt uppsydd för bröllop på ishotellet, så makalöst inspirerande materialmix, jag var helt överförtjust!


En snabb sväng förbi Bistro Bar och Wayne's Coffe mellan eventen för påfyllnad av energi


Ny favorit! Iced Cinnamon Soy Latte, är så glad över att äntligen ha hittat en kaffebar i Kalmar som använder sojamjölk.



 

Kommentarer
Postat av: Bambina Monella

Love your style, you really look like Olsen´s.
Do you have fanpage on facebook??
Hope you have a look on my blog
www.meflipalamoda.com

2012-09-18 @ 21:58:53
URL: http://www.meflipalamoda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0