Fyra färger

Idag har jag färg på händerna, passar bra eftersom resten av mig går i gråskala och det enda syftet är att gömma sig från vinden. Usch. Jag gillar TANKEN på höst, men i PRAKTIKEN... Men man får göra det bästa av det, och jag tar hjälp av Froosh Smoothie! 100% frukt utan några tillsatser(dessutom SMAKAR det ljuvligt, alltid ett stort plus!), som att dricka solsken!
Jag sitter i skolan nu, lyssnar på Melissa Horn och försöka övertyga mig själv om att hösten är hemsk mysig medan jag jobbar. Ikväll är det en stor utställning med mode genom tiderna, från stenåldern till 90-talet, som ska bli superintressant! Det är ju ett känt faktum att trender återupprepar sig, så det ska bli kul att se vad jag känner igen och försöka förutse kommande trender! Efter det blir det mingel på Larm.



Kommentarer
Postat av: Alice

Ringarna<3!

2012-09-17 @ 13:01:53
Postat av: Alva och Agnes

Hej! Fin blogg:) Kolla gärna in på våran blogg. kram :)

2012-09-17 @ 14:12:07
URL: http://photosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0