Ginger Passion

Igår var en himla mysig dag ändå, trots det ruskiga vädret! Jag hann med min första solariumvistelse någonsin(och solade med strumpor på, ha ha, är det bara jag?!) och kände mig stark och beslutsam samtidigt som jag var snäll mot mig själv. Jobbiga mejl och beslut att ta itu med? Inga problem. Känner jag för att pausa med en kanelbulle och en kopp té? Inga problem!
idag däremot vaknade jag upp och kände mig liten och otillräcklig, är det inte konstigt hur humöret kan svänga så snabbt...? Usch, det är så onödigt att känna sig nere, slöseri med energi man kunde lagt på att försöka bli glad! Så det är vad jag ska göra idag, ta en liten paus, andas och bara peppa mig själv! 

Nu sitter jag parkerad i soffan tillsammans med ett nyinköpt doftljus från Lagerhaus. Jag är ett stort fan av doftljus, jag brukar ha två stycken i dofterna lakrits och vanilj stående brevid sängen när jag inte kan sova, tycker det luktar så himla gott! Det här ska i alla fall lukta ingefära, men jag tycker nästan det påminner om den där isglassen, Calippo Cola. Världens finaste förpackning med, så hemtrevligt!

Kommentarer
Postat av: Izabella

För mig går det upp och ner så fort att jag blir förvirrad! Puss :)

2012-09-26 @ 08:13:50
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se
Postat av: Liborius

hoppas din onsdag blir toppen:D

2012-09-26 @ 09:03:18
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Jeanette♥

Jag är också ett fan av doftljus...så mysigt:)

2012-09-26 @ 10:09:39
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Alexandra Lien

Såg det du skrivit om Elf cosmetics, och kan du inte berätta lite om det/göra ett inlägg om det? Alltså är kvalitén bra och sånt, och hur kan det vara så himla billigt då?! Skulle vilja prova på, men vågar inte förrens jag får höra lite mer om det :)

2012-09-26 @ 10:28:16
Postat av: Lydia

Måste bara säga att du inspirerar mig så sjukt mycket! :)

2012-09-27 @ 16:26:31
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0