Gissa favorit-snackset

He he... Kan ni gissa vad jag mumsar på ikväll? Ledtråd: Se bild 2.
Ikväll går det absolut INGET bra på TV, inte ens ett sånt där program man inte väljer att se i första hand men om inget annat går tänker man "Äh jag kan väl kolla på det där"(typ gamla 2½ män-repriser). Det känns som om jag har segat mig fram utan att få något gjort idag, jag känner mig lite delad i ett par frågor och försvinner helt in i min egen värld - flera gånger har jag kommit på mig själv med att inte ens märka när folk pratar med mig!


Idag är jag på ett alldeles särskilt humör, ett kura-ihop-mig-i-en-lyxig-vindsvåning-i-ett-regnigt-New-York-och-äta-take-away-chinese-och-se-på-svart-vita-filmer humör. Men nej, jag får nöja mig med Sverige och smörpopcorn!
Vad gör ni ikväll? Har ni några tips på bra program jag missat?

Ja jag hamstrar smörpopcorn!

 Ha en fin kväll pussgurkor!
 

Kommentarer
Postat av: dripdrop

Hahaha ååååph vad du är söt!! <3

2012-09-26 @ 21:24:24
Postat av: dripdrop

Hahaha ååååph vad du är söt!! <3

2012-09-26 @ 21:24:35
Postat av: A

Smörpopcorn? Nää. Gryyyyytpopcorn på majsolja, beroende!!!!!

2012-09-26 @ 21:46:05
Postat av: http://paulamering.blogspot.com

love your blog!

2012-09-26 @ 22:45:32
URL: http://paulamering.blogspot.com
Postat av: Felicia

Hitta precis din blogg! Å den måste jag verkligen följa:) älskar din stil!!

2012-09-26 @ 23:18:21
URL: http://felicitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0