God morgon, Fredag!

Hej på er("God morgon"),

Herregud, jag vaknade för knappt en timme sen, det är så himla olikt mig att sova såhär länge men när jag väl gör det vet jag att det är för att jag behövde det!
Idag ska jag försöka ta itu med sånt jag skjutit upp under veckan, just nu laddar jag med té och vindruvor framför TV:n men snart ska jag köra igång. Dessutom har jag lite planer på olika idéer gällande unga tjejer jag vill dra igång, jag är inte helt säker på VAD än, men något vill jag göra... Funderar på att börja med någon form av bloggträff? Har ni förslag, är intresserade eller bara vill prata - mejla [email protected]!

Senare väntar lite roligare förhandlingar med olika samarbetspartners, jag ska se om jag inte kan lotta ut den där brudklänningen dom ville sponsra mig med(har jag några brides-to-be bland mina läsare?), skicka iväg mina mått till en butik och planera lite för ett eventuellt kommande kombinerat stylist/modelljobb. En rätt skön dag hoppas jag, solen skiner utanför och jag känner mig lugn och utvilad!
Jag älskar allt persiskt - mat, pojkvän och mattor! ;- )

Kommentarer
Postat av: alice

Hhahaha så sööööt!<3

2012-09-28 @ 13:51:20
Postat av: Frida

Ja en bloggträff!!:D

2012-09-28 @ 20:04:03
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0