God morgon härliga måndag!

Hej på er,

Idag ser ut att bli en spännande dag, särskilt för mig som faktiskt gillar måndagar! Känns lite trist att jag fortfarande är halvsjuk, men men, det kunde varit värre.
Såhär ser dagens planer ut:

08.00 - 09.30 Jobba hemifrån, GG
10.00 - ca 10.30 Tandläkaren(yikes!)
11.00 - 12.25 "Workinglunch", jobba från skolan
12.25 - 14.00 Engelska
14.00 - 15.00 Möte
15.30 - ... Läxor, skriva en bättre planering för Fashion Week, övrigt jobb, läsa lite ur Mediababe, skriva veckoschema(hann inte igår), börja skissa på en bloggkrönika - vad vill ni läsa om?, hämta ut paket och fundera på present till Linnéa(lillasyster börjar bli stor, usch...)

Trött men glad!
 

Kommentarer
Postat av: Nemii

Hej, kan inte du skriva vad du tycker om Mediababe sen. För jag vet inte om jag ska beställa hem den eller inte.
Kram!

Svar: Absolut, jag bläddrar lite i den allteftersom jag känner för det så jag läser inte riktigt i ordning ha ha, men den är faktiskt väldigt lärorik! Rekomenderas! KRAM!
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 09:32:44
URL: http://nemiiii.blogg.se
Postat av: lulu

Det är asfett att du driver egen webbshop, ung och driven! :) inspirerande! Själv startar jag eget klädmärke, kanske något för din webbshop i framtiden? Titta gärna in (: kram

Svar: Kanonkul, hör gärna av dig i framtiden! KRAM!
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 10:45:27
URL: http://jagkansjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0