Gottefrukost framför TV:n

Så underbart härligt med en sovmorgon idag! Utvilad och pigg ställde jag mig och gjorde en frukost med allt gott jag kunde hitta. Det blev en blandning av vitt grapefruktté, färsk grapefrukt, mandlar och avokado med grovmalet salt och peppar. Så gott och lyxigt! Jag älskar verkligen avokado, det är min favorit frukt/grönsak(?), förut kunde jag äta nästan tre om dagen!

Idag börjar jag inte förrän 12.25, men jag åker nog in lite tidigare och sätter mig och jobbar. Jag funderar på att kila över och sola några minuter(har fortfarande inte tagit tag i det!) och ikväll är det en av Fashion Weeks stora höjdpunkter - Trendspaning med Svenska Moderådet! Glöm inte köpa biljetter så syns vi där!

Kommentarer
Postat av: Anna maria

Mumsigt :D

2012-09-20 @ 10:30:37
URL: http://sdf.s
Postat av: Anonym

går du på lchf?

2012-09-20 @ 10:40:38
Postat av: Majjav

Undrar samma som förra - lchf? (:

2012-09-20 @ 14:16:07
Postat av: Izabella

Fan vad underbart!

2012-09-20 @ 16:58:28
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0