Jag har nog världens bästa läsare...

Ibland skulle jag bara vilja sträcka ut armarna och krama om er allihopa, en såndär riktigt stor BAMSEKRAM! Fattar ni hur härliga ni är? Gör ni det?! När man kommer hem efter en lång dag med studier och jobb och bara snubblar över alla underbara kommentarer, jag vet liksom knappt vart jag ska ta vägen ibland, jag bara sitter och rodnar och är helt tomatröd av glädje! Allt från de där små gulliga till de längre fantastiska, ni är så fina allihop.
Någon dag ska jag jäklar ge er den där kramen, om jag så måste resa Sverige runt!


Michaela, Alice, MyzaaN, Towe, Marie, Lovisa, Stefany, Anonym och Agnes - några av världens finaste läsare!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fast kan ju bero på att du är världens finaste person? Du bryr dig om dina läsare samtidigt som du har ungefär tusen andra bollar i luften, hatten av till dig. Glöm inte att andas och tänka på dig själv :)

2012-09-06 @ 19:34:19
Postat av: kanja

DU är världsbäst Elin, min IDOL!<3

2012-09-06 @ 20:07:49
Postat av: Sofia:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-09-06 @ 20:24:36
URL: http://d.s
Postat av: MyzaaN

oh men tack:D va glad du gör mig:D det är bara för du är s genuin och äkta på något sätt.

När jag går in på din blogg känns det mer som en "kompis" även om vi inte känner varandra ;D

2012-09-07 @ 19:11:45
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0