KALMAR FASHION WEEK - Schema!

Imorgon går ju Kalmar Fashion Week av stapeln, och såhär ser mitt schema ut! Jag ser fram emot alla föreläsningar och utställningar, att bara få träffa alla fantastiska människor och absorbera den kreativa, bubblande stämningen! Dejan ska bli fantastiskt att träffa, hans estetiska vision är makalös och han är så unik, har ni inte redan gjort det så kolla in hans blogg.
I övrigt ska det bli kul att få se Lars Wallins klänningar på nära håll, och att få träffa Lotta Ahlvar! 

Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: elli

åååå så passande - ska åka till kalmar (min kära hemstad) till helgen!

Svar: Woho, du kommer med modet! :D
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 14:18:08
URL: http://elliworld.devote.se
Postat av: alice

åååhhh önskar jag fickva med...<3

Svar: Du är så välkommen! ^^
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0