Klänning till musikal

När vi åker till London om en månad ska vi även passa på att fira Grandmère som fyller 70. Det blir en glamourös kväll med bl.a. besök på musikalen "Fantomen på Operan"(jag älskar filmen!) och en av Londons finaste restauranger. Problemet är att jag har absolut INGET att ha på mig, hur lyckas man ha en hel garderob full av kläder och absolut inte en enda klänning som lämpar sig för sånnahär tillfällen?!
Eftersom vi åker i Oktober lär det nog vara lite kallt för klänning, men slänger man på sig ett par nylonstrumpbyxor ska det nog gå att skutta från taxi till taxi i alla fall. Om inte annat tillsammans med en härligt burrig fuskpäls!

Så, nu ska jag alltså beställa hem en ny klänning för festligare tillfällen. De två första känns mest jag, men den sista har en härligt sofistikerad aire om sig... Mörkröda läppar och svarta naglar, killer heels och en slarvig uppsättning? Det känns som om det skulle passa perfekt! Jag älskar den sortens överdel när man är lite plattare där uppe, mellanrummet mellan brösten känns nästan sexigare än själva bysten.
Känner jag mig själv slutar det med att jag beställer hem alla tre ändå, men jag vill höra vad ni tycker. 1, 2 eller 3? Hur skulle ni matcha dom?

Ole, dole, doff...

Kommentarer
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Tyckte om alla men definitivt trean! Tycker din beskrivning av hur du skulle matchat den lätt görfint och håller med om att det är jättefint med en sådan överdel till en slankare / småbystad överkropp :)

2012-09-29 @ 17:17:39
URL: http://kindofjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0