Kvinnan med tusen väskor...

Idag står hela tre väskor(okejdå, inte riktigt tusen) parkerade brevid mig! Jag känner mig som den galna katt-tanten i Simpsons, bara att jag har väskor istället...
Nu har jag precis kommit tillbaks till skolan efter att ha varit på lunch, har en lektion kvar och efter det blir det jobb och läxor innan jag kilar in till stan för en tidig middag med familjen. Efter det blir det vidare till Dejans vernissage! Jag känner mig lite ur form idag, men jag har sett fram emot den här utställningen så det är bara att ta sig själv i kragen. Larm får vi däremot se med, hälsan kommer först men jag hoppas jag orkar ta mig dit i alla fall en liten sväng.


Idag bär jag en fantastiskt skön tröja från Vera Wang, ganska få och neutrala smycken och mina nya solglasögon från Pieces. Outfitbilder kommer sen!





Kommentarer
Postat av: annayellowbanana

Fina bilder!

Svar: Tack du :-)
Elin Henriksson

2012-09-18 @ 13:05:54
URL: http://annayellowbanana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0