Lördagsinspiration

God morgon på er!

Idag känns som en bra dag, jag vaknade strax innan 8 och har legat och spelat schack på mobilen. Funderar på att ställa mig och steka pannkakor i väntan på att TLC ska köra igång sitt helgmaraton med Masterchef Australia. Erik kommer hit senare, och jag är sugen på en "fräschare dag" - igår var det pizzeriapommes och nachos med dipp och cola, idag vill jag ha sushi, fruktsallad och mineralvatten! Inte nog med att mitt LIV är uppdelat i glamour och lyx och slit och mjukisbyxor, tydligen är jag likadan i allt annat med, jag har supersvårt att hitta ett mellanläge i mycket av det jag gör...
Nåja, det ena väger väl upp det andra!

Vi börjar dagen med en inspirationsbild från en av mina favoritdesigners, Yohji Yamamoto. Ingen förstår drapering, materialmix och fantastiska siluetter som Yohji. Han är makalös!

Kommentarer
Postat av: ...

usch yoji

2012-09-29 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0