Morgon är dagens bästa tid...

God morgon allihopa!

Idag vaknade jag sådär äckligt pigg och redo för dagen att jag nästan chockade mig själv! Det kan ju iofs bero på att jag totaldäckade i soffan rätt tidigt igår...
Hur som helst, Fashion Week Runway idag ska bli så kul, sist jag var på modevisning i Kalmarsalen måste vara 2-3 år sen...? Då satt jag högt upp och ute på kanten och bara önskade att jag på något sätt kunde vara involverad i showen, att någon av modellerna skulle stuka foten så att jag fick gå upp(även om jag aldrig velat bli modell).
Idag betalar jag inte utan glider in bland pressfolk och V.I.P på första raden, jag kan inte riktigt förstå att det är där jag har min plats nu, det känns fortfarande så surrealistiskt, vänjer man sig någonsin...?

Efter modevisningen ska jag och Erik åka hem och laga en mysig middag, vi har inte haft så mycket tid tillsammans den sista veckan så ikväll ska vi ta igen det! Hoppas ni får en fantastisk dag, och hoppas vi syns på visningen!


Kommentarer
Postat av: Alice

Din aläppar<3

2012-09-22 @ 13:08:42
Postat av: Alice

Din aläppar<3

2012-09-22 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0