Morgonflurret

Hej på er,

Jag vaknade med världens fluff idag, må så va att jag gillar volym men det här var väl ändå att överdriva! 
Idag ska jag fira min lillasyster, passar bra eftersom jag är upptagen med Fashion Week den dag hon faktiskt fyller. Men vi ska nog hinna med en mysig middag på stan då i alla fall! Himmel, nästa vecka blir minst sagt händelserik, ni ska få se schemat sen...

Annars då? Om jag hinner ska jag ta itu med en del mejl idag, inte det mest upphetsande kanske men sånt som måste göras. Just nu känner jag mig lite seg, men det lossnar förhoppningsvis snart. Om inte annat är det ju söndag, så what the heck! Ska i alla fall tämja min man nu, byta om och ta mig en kopp té och en mommakaka(testa att baka, så goda!) och fortsätta titta på Drop Dead Diva på 3:an. Ni börjar märka av min kärlek till halvkassa B-serier va? Ha ha!





Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING

Svar: PUSS
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0