Morning Starshines!

Strax ska jag sticka iväg till skolan och ha min andra klass i Italienska NÅGONSIN. Jag tror inte Erik gillar det, för sist gick jag runt och hade en läskig italiensk accent resten av hela dagen...
Hur som helst, frukost - gröt och avokado, det känns verkligen som det bästa bränslet för dagen. Jag kör au naturale idag eftersom jag funderar på att springa över till solariumet efter skolan(usch, jag skäms för att skriva det, snacka om fördomar...), är det någon som vet om man brukar bli svettig?
Nej nu måste jag rusa, vi hörs sen!


 

Kommentarer
Postat av: Sari

Tycker du är fin som du är! Men ska jag vara helt ärlig så hade jag oxå tänkt sola i helgen ;) Kramis fining

2012-09-21 @ 09:07:52
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Clara

yes man blir svettig, glöm inte art ta ut armarna så att armhålorna får lite färg och dra upp rumpan så det inte blir en kärringrand haha!

2012-09-21 @ 10:38:38
URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0