Nödvändigheter i en bild och jobb

Är det bara jag som ALLTID tar av mig mina smycken när jag jobbar?! Ringarna, armbanden och örhängena ryker, men för det mesta låter jag halsbanden hänga kvar... Jag älskar smycken men blir så jäkla frustrerad när de är ivägen för mig när jag jobbar!
Som ni kanske gissar har jag parkerat mig i ett grupprum i skolan nu och har precis avslutat lunchen. Måndag är min jobblunch-dag, riktigt skönt med en kickstart på veckan! 

Läste precis igenom Isabella Löwengrips pressmeddelande, tycker det är så synd att hon slutar som chefredaktör på Egoboost Magazine, och jag kan inte påstå att jag förstår henne. Tidningen är ju som en samlad laserstråle av alla hennes visioner om ett bra självförtroende, entrepenörskap och att få unga tjejer att ta för sig?! Men men, om nu Moderna Tidsskrifter håller på att köras i marken är det nog smart att överge skeppet med titeln "utköpt" hellre än "gått i konkurs"... Hoppas hur som helst att Isabella får en bra höst i lugnare tempo, för det måste man ju erkänna att hon behövt!
Nej nu börjar koffeinet kicka in, ska få undan lite jobb innan jag kilar iväg till min Engelska-lektion, vi hörs efter det!
Fem nödvändigheter i en bild ; Kaffe(nej det gick inte så bra att sluta), kalender, ringar, kamera och en stor väska

 

Kommentarer
Postat av: Isa

cool ring!

2012-09-03 @ 13:14:31
URL: http://modecollagebyme.blogg.se
Postat av: jennsans

Jag har också svårt att jobba med smycken på mig, trots att jag bara älskar dom :)

2012-09-03 @ 13:54:54
URL: http://jennsansvarld.blogg.se
Postat av: mari

Tycker det känns fel att Bella slutar när hon för en vecka sen sa att hon älskade tidningen och att jobba dör...

2012-09-03 @ 15:21:21
Postat av: MyzaaN

tar också av mig allt :D känns som jag koncentrerar mig bättre :D

2012-09-03 @ 20:35:08
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Shimmerdimmer

Ringen med stenen på pekfingret var riktigt läcker! :)

2012-09-03 @ 20:57:49
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se
Postat av: Celina

Haha, jag tar nästan alltid av mig mina ringar.. Och armband när jag väl har det .. De är liksom.. i vägen och störmoment bara ;)

2012-09-04 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0