NU: UF-företag

Sitter i datorsalen nu och ska strax ha en introduktion för UF. Jag är fortfarande inte helt säker på vad jag vill göra, har funderat på någon form av tjänst inom medievärlden med anknytning till en välgörenhetsorganisation... Den kreativa processen är ju nästan det roligaste av allt!
Och det känns verkligen som att jag vill göra något ROLIGT nu, visst är Gypsy Groupie kul, men det ligger otroligt mycket arbete bakom, det är ett heltidsjobb som jag ibland har svårt att finna tid att balansera. Jag tar den här kursen för att få göra någonting som inte är laddat med prestation, få testa en rolig idé och bygga på mitt nätverk helt enkelt!
Helst skulle jag vilja göra något som involverar er läsare, jag vill ju träffa alla fina brudar(och grabbar?) som följer mig. Har ni förslag kan ni mejla in dom till [email protected]!

Armbanden kommer från Romwe och Gina Tricot, visst är dom fina...?!

Kommentarer
Postat av: ELIN - THEGYPSY

Förlåt till er tjejer vars kommentarer jag råkade ta bort på det här inlägget, mitt arkiv strulade!

2012-09-05 @ 14:33:53
URL: http://thegypsy.blogg.se
Postat av: Madame Petite

UF är så kul! Hela gymnasiet är en tid man saknar nu.


Namaste

2012-09-05 @ 15:00:55
URL: http://madamepetite.blogg.se/
Postat av: Towe

Tjenaa. Jag läser också UF denna termin! Tycker det känns jättespännande (har tillockmed kommit på en ide woho) och idag skulle min klass dela med sig av någon vi tyckte var en bra entrepenör. Jag valde någon som hunnit stara en framgångsrik blogg, ett företag, pluggar och jobbar gärnet vid 17 års ålder (lika gammal som hela min klass.) Självklart pratade jag om dig! Det blev väldigt uppskattat så keep up the good work för nu inspirerar du ännu fler :)

2012-09-05 @ 20:05:17
Postat av: lulu

Hej där,
Jag hade också UF när jag gick i gymnasiet. Det var det roligaste jag någonsin gjort, och det slutade i att vi vann pris med vårt eget klädmärke. det gav mig ide och inspiration att bli mer driven, helt klart. Håller just nu på att starta upp ett klädmärke igen, kolla in bloggen om hur jag gör när jag startar upp! kram

2012-09-07 @ 19:26:03
URL: http://jagkansjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0