Ny affärsidé!

Precis när jag skulle stänga av datorn nu ikväll ploppar en ny affärsidé upp i huvudet! Ni får en liten kryptisk bild att spåna på, kan ni gissa vad det gäller...? Ingenting är säkert, men jag älskar de där tillfällena när man får en riktig snilleblixt som sedan ska utvecklas! Så kul!

Nu ska jag bara titta på 2 1/2 män och ta mig något att äta och en kopp té innan jag släpar mig i säng. Jag har sovmorgon imorgon men ska möta upp Erik för en lunch på stan, vi firar ju 23 månader ihop! Det ska bli så skönt med en "lugn" vecka.


Kommentarer
Postat av: Alice

Hmm nya plagg på g g...? Eller ja inte direkt ny idé Haha...<3

2012-09-23 @ 22:03:41
Postat av: ANNAWII

Herrkläder? :)

2012-09-24 @ 08:50:36
URL: http://annawii.blogg.se
Postat av: Anonym

träningskläder???

2012-09-24 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0