REJÄLA skor för en gångs skull!

Jag passade på att köpa ett par rejäla sneakers idag, det har länge varit i princip den enda slags sko som fattats i min ändå rätt imponerande samling!

...Och tydligen är jag ÄNNU petigare när det kommer till mer normala skor - med min längd behöver jag varenda liten extraskjuts jag kan få, så jag ville inte ha dom helt platta, samtidigt ville jag inte ha platåsneakers(även om det lockade ett tag, men jag gillar inte att ge efter för trender, jag ångrar mig alltid två veckor senare) och de var tvungna att vara rejäla och stadiga utan att bli för klumpiga. TILLSLUT hittade jag dom: de där jag kan slänga på mig tillsammans med en stor asymmetrisk kofta och jeans och rusa iväg och fortfarande känna mig som mig!
Kommer från Street Wear och kostar 499:-

Kommentarer
Postat av: ida

Riktigt snygga skor

2012-09-04 @ 15:16:56
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: maria

BalllTT

2012-09-04 @ 16:12:45
Postat av: MyzaaN

bra val... håller också emot platå trenden!

2012-09-04 @ 21:29:33
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0