Ring-a-ding-ding, och att slappna av

Vilken dag hörrni...  Det känns som jag har farit omkring som en överspänd fjäder och åkt bergochdalbana alldeles för många gånger! Himla tur att jag fick hem ett paket ringar som en gåva från Romwe då, som en liten stressa-ner present. Oj vad jag verkligen måste börja lyssna bättre på mig själv, men det är ju svårt när det man gör är så roligt, det är först när jag sätter mig ner på kvällen som hela dagen kommer ikapp mig och det känns som en fet smäll i ansiktet! Jag ska bli ännu bättre på att organisera mig, jag vet att det låter tråkigt, men jag svarar mycket bättre på rutiner och det BEHÖVS verkligen just nu! I vanliga fall är jag bra på att ta hand om mig själv, men på sista tiden har det nog blivit lite mycket. Slänger upp alla tips jag har till er också, jag vet att en del av er uppskattar det!

...Nu ska jag sätta mig med en kopp té och titta på Pretty Woman som börjar på Kanal 9 strax, ultimat mys alltså. Har kikat på lite inredningsinspiration ikväll med, tänkte dela med mig av två bilder som bara får mig att vilja mysa upp mig i en lägenhet täckt med levande ljus och vackra färger. Så fint!

De här lär jag inviga redan imorgon.

Allt från Indiska, så vackert!


Från tidigare idag, vi kan väl säga att allt smink nu har bytt plats...

Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Förstår inte hur du orkar och hinner med allt! Och jag beundrar verkligen ditt driv och dina framgångar, Elin. Det är häftigt! :)

2012-09-10 @ 21:03:43
URL: http://almasfoton.blogg.se
Postat av: Alice

Vacker Elin....<3

2012-09-10 @ 21:50:05
Postat av: amanda

sötnos!!

2012-09-11 @ 00:10:54
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Chillman

Fin!

2012-09-11 @ 00:53:18
URL: http://chillman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0