Sjukstuga för själen!

Jag är ledsen att missa dagens "Ekoglamour"-event, men jag kommer aldrig riskera hälsan och mitt mående och det har helt enkelt varit för mycket på sista tiden! Istället åkte jag hem, lagade toast och färskpressad apelsinjuice och sitter och tittar på gamla Robinson-repriser nu. Kan det bli större konstraster?!
Men jag känner att det var rätt beslut, jag behövde lite lugn och ro och det är bättre att dra sig tillbaka självmant än krascha helt.

Hur som helst ska jag bara slöjobba lite nu, funderar på att göra någon god middag ikväll och slappa till det rejält. Världens största kram med till alla underbara människor som kommenterar och mejlar till mig varje dag, jag blir helt rörd efter alla fantastiska personer som finns där ute, ni är BÄST!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott :D

2012-09-19 @ 17:35:07
Postat av: Anonym

Gott :D

2012-09-19 @ 17:35:32
Postat av: Anonym

hmm smutsig e den ia f

2012-09-19 @ 19:59:21
Postat av: Liborius

åh du är grym som lyssnar på din kropp, jag börjar lära mig att hälsan går före...haha sjukt egentligen:)

2012-09-19 @ 23:01:10
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0