SJUKT frustrerande...

Ja, jag är SJUK!

...Och så fruktansvärt otroligt jäkla frustrerad! JAG HAR INTE TID MED DET HÄR. Dessutom är hjärnan helt uppe i varv, jag skulle klättra på väggarna om jag inte hade så satans ont i magen. Jag är verkligen världens sämsta människa på att vara sjuk, det kliar i hela kroppen när jag tänker på att ligga i soffan och slötitta på TV hela dagen. Visste ni att när man bara ligger still och tittar på ett program man egentligen bara tittar på "för att det inte är något annat på TV" kan det jämföras med en lätt depression? Hjärnan får verkligen noll stimulans eftersom du på inget sätt är intresserad av det du ser på!
Men jag ska försöka få en del gjort i alla fall, jag hatar verkligen när hjärnan och kroppen är ur synk! Det blir till att jobba hemifrån idag.

( P.S - Funderar på att passa på att ha en frågestund under dagen, jag är rätt dålig på att hinna med att svara på frågor annars, så vad säger ni? )


Kommentarer
Postat av: Lotta

Wow, du ser väldigt etnisk ut här! :)

Svar: Haha, tack!
Elin Henriksson

2012-09-07 @ 09:31:48
Postat av: sofie

Du inspirerar mig hela tiden! Jag har länge sett mig själv som utanför och konstig. Du hjälper mig att inse att det är okej att vara lite konstig och annorlunda. Tack för dina fina inlägg om att man ska älska sig själv. Hoppas detta piggar upp dig lite denna dag :) krya på dig!

Svar: Åh det gjorde det verkligen, tack fina fina du! KRAM! ♥
Elin Henriksson

2012-09-07 @ 11:11:12
Postat av: Anonym

Du är vacker

Svar: Haha tack!
Elin Henriksson

2012-09-07 @ 11:30:36
Postat av: Frida

Ja blev också sjuk! Har inte heller tid för sådant trams ;);) hoppas du blir bra snart igen!

Kram!

Svar: Uscha... Krya på dig du med, så länge kan vi vara kompissjuka på distans haha! :D
Elin Henriksson

2012-09-07 @ 15:53:05
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: Liborius

krya på dig!

Svar: Tack goding!
Elin Henriksson

2012-09-07 @ 18:25:42
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0