SMILE, because you're all BEAUTIFUL

Jag känner mig verkligen så tillfreds med livet just nu! Jobbet, skolan och bloggen har kommit in i ett bra tempo, och jag går runt och känner mig som Ferdinand under sin kork-ek och bara uppskattar alla småsaker!
Det är en ljuvlig känsla, jag får hela tiden erbjudande om att göra fantastiska saker men jag finner ändå ro i att veta att jag kan faktiskt säga NEJ. Jag gör bara det jag verkligen, verkligen vill, jag är för värdefull för mig själv för att komma in i en ond stress-cirkel! Åh, jag vet att jag tjatar, men jag vill verkligen att ni ska veta att jag känner mig helt lugn just nu, och jag hoppas det studsar över lite på er. Ni är för bra.

Snart ska jag sätta på en film, har laddat upp med nachos och guaccamole och efter det lär jag somna som en stock! Enda minuset är att jag saknar min älskade pojkvän, han är verkligen bäst. Och nu är det alltså helg med! Har ni några planer eller ska ni bara stanna hemma och mysa? Jag måste förbereda för Fashion Week och dessutom fira min lilla syster! Nu ska jag sluta spy regnbågar över er, hoppas ni får en fin kväll, stay sober ;-)


Kommentarer
Postat av: Alice

DU ÖR DÅVACKER<3

2012-09-14 @ 21:59:46
Postat av: Clara

ååhh så söt du är! är så jäkla uppspelt fortfarande över att du tackade ja!!! AMAAAAAZING!!

2012-09-15 @ 09:42:33
URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0