Smoothie till frukost

"With the new day comes new strength and new thoughts."
~Eleanor Roosevelt

God morgon på er!

Är mitt uppe i min vanliga, härliga morgonrutin med en god frukost och mysiga TV-program. Det känns som den tonen kommer gälla för hela dagen - rätt slappt, med andra ord! Börjar inte förrän halv elva idag, men jag tror jag tar ledigt fram tills dess. Ibland måste man ju unna sig, eller hur?
Jag vet inte vad det är, men det känns som om jag har för mycket dålig energi just nu, hoppas det går över snart... Tror det har blivit lite mycket på sista tiden, jag går upp i varv så pass att det är svårt att sakta ner samtidigt som jag dricker mängder med Cola Light och kaffe för att orka med och det gör ju inte saken lättare. Men nu tar jag den här förmiddagen till att bara pyssla om mig själv, och i eftermiddag tror jag faktiskt jag tar ledigt med. Man säger att det är fördelen med att vara sin egen chef, men det är ta mig tusan SVÅRARE att ge sig själv ledigt!
Hoppas ni får en riktigt skön morgon och dag, ta med er Eleanor Roosevelts citat och tänk på att lämna allt dåligt i gårdagen, det är en ny dag med ny styrka och nya tankar, en ny dag att vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: alicia

Hoppas allt blir bättre!<3

2012-09-04 @ 08:21:59
Postat av: Sari

Detsamma här, önskar att jag kunde stänga av alla tankar/känslor för en stund. Kram


Tack för peppen! :)

2012-09-04 @ 08:42:14
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Sari

Detsamma här, önskar att jag kunde stänga av alla tankar/känslor för en stund. Kram


Tack för peppen! :)

2012-09-04 @ 08:42:14
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Emelie

Åå vad gott det ser ut! :)

2012-09-04 @ 14:21:30
URL: http://nilssoons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0