Söndagsmorgon

God morgon på er!

Jag däckade igår direkt efter att jag hade bloggat, bara slocknade som en liten gris och lät Erik leda mig till sängen när filmen "vi" såg på var slut(Get the Gringo med Mel Gibson). Den här veckan har verkligen tagit STENHÅRT på mig, jag önskar faktiskt det gick att klona sig själv för jag kan ärligt säga att det blev lite väl mycket och att det ska bli så SKÖNT att få gå till skolan imorgon som en normal människa(nåja) med bara läxor, blogg och företag att oroa sig för. Ha ha ha!

Hur som helst sitter jag och tittar på min fina blombukett och diplom(och TLC) och försöker förstå hur bra jag är. Jag har jättesvårt att ta emot komplimanger och utmärkelser men jag vägrar låta det gå ivägen för lyckan. Jag förtjänar ju det här, jag jobbar hårt, jag är BRA! Vad som gör det till en ännu större ära är att jag var i så fruktansvärt bra sällskap; 2:a blev den fantastiska Philip Rosén, och övriga grymma nominerade var Mimmy Ly, Emma Jonsson, Alexandra Hjelte, Lovisa Martinell(som även gick modell för BikBok, skitsöt tjej!) och Emma Aleheim.

Nu verkar min prins vakna till liv, så nu är det nog dags för frukost. Tack för nomineringen och TACK för alla fina grattis-ord! Det låter så klyschigt, men jag och Erik har en regel om att man FÅR vara klyschig så länge det är sant, och det är verkligen ni som gör bloggen. Ni är bäst ♥ Nu: Tidig söndagsbrunch, senare kommer bilder från gårdagen!
Jag och två medlemmar ur juryn: ordförande Carin Janefrid och Andreas Wijk. Bild från tidningen Barometerns Facebook-sida.

Kommentarer
Postat av: Maja

Stort grattis till dig! Tänkte bara säga att jag heter Maja Åleheim och inte emma aleheim, haha! Ha en bra dag :)

2012-09-23 @ 10:09:04
URL: http://Www.aleheim.blogg.se
Postat av: Liborius

du förtjänar verkligen det!
söndagsbrunch lät inte fel^^

2012-09-23 @ 10:29:19
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0