STILSPANING

Ni vet väl att förutom att driva mitt eget företag, blogga och studera skriver jag även med jämna mellanrum för STIL-sidan...? Jag har brutit mig loss lite ur den gamla banan och låter bloggen följa mitt liv som entreprenör och modeprofil istället för att helt enkelt bara rapportera om trender(det hittar ni hos andra modebloggare!), och jag ser på det växande läsarantalet att ni gillar det! Det är det som är det fina med STIL - det heter ju just "stil" av en anledning, inte "mode" eller "trend", nej stil är betydligt personligare än så, och klickar du dig igenom bloggarna som är en del av det känner du nog ganska direkt att var och en av oss har en väldigt personlig stil anpassade efter våra liv. Min är lite galen och excentrisk och det blir verkligen antingen bu eller bä, jag vet aldrig vad ni ska tycka om det jag tar på mig!

Nu tappade jag tråden lite, men min poäng är den här: Är det främst mode-Elin ni vill ha är STIL-sidan perfekt att hålla koll på eftersom jag med jämna mellanrum utför olika stilspaningar! Den här veckan blev det en vid namn "Hösthippie". Frilansande moderedaktör är lite mer av ett mysigt extrajobb för mig, och därför är det säkraste stället om ni vill hitta collage, rapporter och nyheter från mig och mina fantastiska kollegor. HÄR hittar ni fler spaningar!



Kommentarer
Postat av: Anna maria

Såååå fint :)

2012-09-12 @ 17:57:07
Postat av: Collsan

Jag gillar din stil och har alltid gillat lite ''hippie'' förutom när det går för långt så att man ser fattig ut:/ men det där svarta västen var jätte fin :) några tips för en bloggare om hur man kan öka antalet läsare? :)

2012-09-12 @ 19:20:20
URL: http://specialnotsick.blogg.se
Postat av: MyzaaN

du är så duktig du :D eller ja alla ni stil bloggare är super duktiga :!

2012-09-13 @ 14:01:31
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0