"The Naked Dress" från Jeane Blush

Idag fick jag äntligen min klänning från Jeane Blush! En vacker sak med spaghettiband och sömlös urringning, djup ring och naken färg. Åh, jag vill matcha den med min fantastiska vintage Favori-kavaj med brodyr och sammetsombre(tror inte ni har sett den än heller), vilket par! Den kommer funka lika bra till en slickad knut som till stort ruffsigt hårfluff, och jag ser fram emot att matcha den till båda. Nu gäller det bara att hitta ett par HELA strumpbyxor någonstans i garderoben så den klarar sig igenom hösten...

Visst liknar den Carries klänning i Sex and the City? Jag älskar ikoniska plagg! 








Kommentarer
Postat av: Alicie

Fabolus!<3

Svar: Agreed!
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 17:20:38
Postat av: dan-syndrom

jag tycker att det är jätte obehagligt med nakenkläder... :S

Svar: Hahaha, kanske lite, när man inte vet vart man ska kolla! :D
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 18:23:45
URL: http://www.dan-syndrom.se
Postat av: Izabella

Jag har fått hem min också för ett tag sedan, och den är verkligen fin! Blir nog både partynätter och vardagar med denna :) Visa gärna hur du matchar sen. Kram!

Svar: Absolut, kram!!
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 11:45:27
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se
Postat av: Elinor Strickert

snygg! as lik Carries ju

Svar: Right?! Synd att den drar lite åt det gula hållet, men men, det gör jag med! :-D
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 13:54:26
URL: http://elista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0