Jag och mina... bananbyxor?!

Hej på er!

Det blev en liten repa in till stan för ett besök på Kama Sushi, köpte med sushi hem och nu sitter jag och gosar med Erik. Jag har saknat min prins, han har fotbollsträning varje dag och jag jobbar ju konstant, sån tur att vi träffas i skolan fast det inte är riktigt jämförbart...
Fick lite frågor om koftan jag hade på mig idag med på Instagram(thegypsyelin) - den är från Romwe, men faktum är att vi har fått in den på GG med, ni hittar den här! 
Ikväll ska vi bara mysa, laga mat och kolla på film, som alltid är jag sugen på en riktigt klurig thriller, har ni några förslag?

P.S - Vad är det egentligen på mina byxor?! Jag säger att det är vingar men mamma påstår att det är bananer, HJÄLP! Är det leo eller bananbrallor jag går runt med?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duh vingar

2012-09-01 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0