Uppe i varv och vägrar landa!

Okej, nu har jag precis kommit tillbaka från lunchen, börjar min lektion i UF och marknadsföring om tio minuter och ska innan dess försöka hinna med att svara på en intervju. Phew.
Ni får veta senare vad intervjun handlar om, men ni kanske kan gissa!

Hur som helst, idag tror jag jag ska beställa hem lite samples, bland annat dom där pälsarna jag tjatat om. Sen ska jag mejla min kontakt inför Kalmar Fashion Week och stämma av med Sophie om hur jag ska täcka veckan för Blogg.se/STIL med. Det ska bli så spännande, jag ser allra mest fram emot att träffa Lotta Ahlvarson, VD för svenska moderådet, och såklart Lars Wallins final på runway-showen på lördagen. Jäklar vilket driv jag känner att jag har idag, det känns som om jag får mycket gjort just nu och det väger nästan upp för det faktum att jag missar Årets Chicaste-galan imorgon! Jag känner mig stark och fokuserad, idag är en bra dag!

Inte så sur som jag ser ut, bara fokuserad ha ha!


Kommentarer
Postat av: alicia

SJUKA kindben elin!

Svar: Haha, tack!
Elin Henriksson

2012-09-12 @ 12:31:51
Postat av: alicia

Alltså sjukt fina ahahaha

2012-09-12 @ 12:32:52
Postat av: Evelina

Fina glajjor!

Svar: Visst är dom grymma!
Elin Henriksson

2012-09-12 @ 13:32:56
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte visa hur du sminkade dig här!?

Svar: Kanske! Påminn mig!
Elin Henriksson

2012-09-12 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0