Veckoplanering och mysiga luncher

Just nu har jag precis ätit en god myslunch med juice av blodapelsin, té och mackor. Extra mycket Becel på, jag försöker öka mitt fettintag!
Sitter och planerar för nästa vecka, det är lika intressant varje söndag när jag sätter mig ner och ska klämma in ett företag, skolan, blogg och privatliv i kalendern - att se idéer för inlägg trängas med NO-läxan och galainbjudningar är verkligen en udda upplevelse. Jag har verkligen tur som får göra så mycket roligt och leva livet jag lever, fast jag bara är 17, hur ballt är inte det?!

Gottelunch med hembakade frallor med sesamfrö.

Kommentarer
Postat av: Anna maria

gott:)

2012-09-02 @ 15:49:50
Postat av: Anna maria

gott:)

2012-09-02 @ 15:49:50
Postat av: -

Värsta drömlivet, blööööööö hatar dig...

2012-09-02 @ 16:58:40
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en fin dag ❤ Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-09-02 @ 18:32:03
URL: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0