Violet och jag säger God Morgon!

Har gått runt med en sjukt sällskaplig katt kring benen nu, men hon verkar inte riktigt kunna bestämma sig för vilket humör hon är på - ena sekunden är det kel och gos och nästa är det bit och riv. Knäppo.

Hur som helst - nu ska jag sätta mig med en kopp vitt té med granatäppelsmak och gå igenom lite grejer jag måste få undan, MTV Breakfast Club är på i bakgrunden men jag kan absolut NADA av låtarna! Känner mig så gammal... Idag står inget särskilt på schemat, kanske en sväng in till City för lite shopping och thaimat(så sugen), sen ska jag skriva en lista över personer jag måste ta kontakt med/svara - jag är helt omöjlig, så fort jag tagit ledigt en dag blir jag som en grönsak! Helt tillslöad! Dessutom försöker jag vänja mig av med kaffe, döda mig någon...?
Jag och Violet, två sekunder efter att bilden togs attackerade hon mina fötter och nu ligger hon och sover brevid mig i soffan

Kommentarer
Postat av: Anna maria

Naaaww sötnos!<3

2012-09-01 @ 08:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0