Åldersnoja

Hej på er hörrni,
 
Jag? Frånvarande? Va??? Haha, nej så tråkig jag är .. Jag har känt mig lite blå ett tag, det ska säkert vända snart - det gör det alltid! - men det är fortfarande frustrerande att känna så. Dessutom har jag, hur fånigt det än låter, åldersnoja. Vi firar inte min födelsedag på lördag, okej?! INGEN FÅR SÄGA GRATTIS. Jag är världens mest paranoida soon-to-be 18-åring .. (Förlåt till alla 30+:are som läser bloggen!)(Inte för att det är något fel på 30+!!!)

Jag VILL så mycket - just nu vill jag allra helst komma igång och visa er outfits igen, och bada i vintage Christian Dior, och ha en kattunge. I alla fall en av dom sakerna låter ju ganska do-able, eller hur? Det ska bli så härligt att sätta sig på flyget ner till Playa de las Americas om 19 dagar, då ska jag bara fota, äta, shoppa och slappa! DÄR SNACKAR VI BLOGGMATERIAL FÖR ETT HALVÅR FRAMÅT!

 
Nu vet ni i alla fall, jag är lite frånvarande och jag gillar det minst av alla. Bloggen är fortfarande min bebis men mama needs some rest right now. Pussar i massor! ♥


Kommentarer
Postat av: Sari

Du jag fyller 35 år nu i vår och där snackar vi en riktig j-kla åldersnoja och förmodligen en kommande ålderskris. Vad hände liksom?? Men jag förstår dig, hade en lite 18-års kris men nu känns det som ingenting mot det som väntar.
Stor kram och ta det lugnt du kommer hinna allt du vill om du vågar!

2013-01-30 @ 09:56:09
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Clara

åhhh darling dt löser sej!! längtar efter alla bilder från resan!!!!

2013-01-30 @ 15:34:26
URL: http://createclara.blogg.se
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Jag fyller 18 om 2 veckor, paranojja ja!
Roligt att slippa alla åldersgränser, men sjukt jobbigt att växa upp... Haha tror fortfarande jag är 15-16 (:

2013-02-01 @ 11:52:29
URL: http://fishmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0