ÅRSRESUMÉ 2012 - JULI AUGUSTI SEPTEMBER

Wow, när jag ser tillbaka på det inser jag att sensommaren minst sagt var en upptagen tid för mig, mycket hände och tiden fullkomligt flög! Herregud vilken tur att man har blogg, jag minns knappt hälften av alla guldklimpar ..
 
JULI:
.. Jag gjorde många moodboards!
 
.. Jag lanserade Gypsy Groupie! Under våren kommer butiken genomgå en större renovering, spännande ..
 
.. Åkte till Stockholm med Erik och gick bananas på Whyred och Filippa K!
 
.. Jobbade hårt med GG - här höstens color scheme.
 
.. Mös på fina ute-serveringar och åt god, lokalodlad mat.
 
.. Jag gled runt i långa, flowy tyger och åt sushi mest hela dagarna mellan varv av plugg och jobb!
 
 
AUGUSTI:
.. Åt brunch och lyssnade på jazz, åkte nercabbat och bara njöt av den lilla ledighet jag hade!
 
.. Såhär kunde ett vanligt schema se ut, mycket att göra.
 
.. GG fick ny design och jag njöt av framgången.
 
.. Återigen gjorde jag det största misstaget i mitt hår-liv och klippte av mitt långa, sönderblekta svall! ARGGGHHHH. Nåja, jag var nöjd för stunden i alla fall!
 
.. Många roadtrips och mycket läsning, här i Växjö och i bilen med Karsimakoden!
 
.. Stannade på Västkusten över en helg, åt sushi i sängen och njöt av Varberg!
 
.. Hade kräftskiva hos oss, många skratt och härlig kväll!
 
.. Manikyr blev en återkommande lyx!
 
.. God mat också!
 
.. Jag påbörjade en UF-kurs men hoppade snart av, jag hade ju redan ett framgångsrikt företag!
 
.. Galorna i Stockholm började dra igång, plötsligt var det inte lika kul(okej, när var det någonsin kul?!) att vara minderårig och bo i Småland när inbjudningarna började rulla in ..
 
SEPTEMBER:
.. Stressade fortfarande järnet med mina scheman ..
 
.. Nominerades till Årets Modebloggare i Kalmar Län!
 
.. Hade världens finaste läsare!
 
.. KFW drog igång med fullspäckade aktiviteter.
 
.. Träffade på Dejan Cekanovic och besökte hans utställning.
 
.. Fortsatte springa på Fashion Week, alla samtal var riktigt häftiga att lyssna på!
 
.. Vann Årets Modebloggare 2012!!!!
 
 
.. Lars Wallin avslutade veckan i modets tecken, fortfarande en av de vackraste uppleveleser jag haft!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha alltså fyfan så avundsjuk jag är på ditt liv

2013-01-02 @ 21:31:36
Postat av: Anonym

Haha alltså fyfan så avundsjuk jag är på ditt liv

2013-01-02 @ 21:31:37
Postat av: Anonym

Haha alltså fyfan så avundsjuk jag är på ditt liv

2013-01-02 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0