Favoriter från ELLE-galan

Än en gång: Är du minderårig, bor i en pyttestad och är i modebranschen KOMMER ditt liv att SUGA ibland. Senaste gången mitt liv sög var under ELLE-galan.
Nu har jag i alla fall bläddrat igenom bilderna från röda mattan och samlat ihop mina favoriter som jag tänkte posta, så kan vi vara småbittra kärringar tillsammans ..? Jag är så glad för att en av mina absoluta favoritdesigners Haider Ackermann fick pris som Årets Internationella Designer! Vi ska inte ens börja prata om hur fantastisk han är. Googla honom så får ni se!

Årets överraskning för mig var Caroline Sandström, blusen och kjolen och hela silhuetten var helt fantastisk, men jag skulle svept upp håret och dragit på ett par remsandaletter med högre klack, bytt ut väskan till en avlång clutch, plus några ringar så klart, för mer gala-känsla .. Kanske en längre, smyckad kavaj/jacka? Okej, okej, nu Elin-fierade jag precis allt, förlåt Caroline!
 
Här kommer hur som helst Årets Favoriter från ELLE-galan:
 


Haider Ackermann(Årets Internationella Designer)
 
Ingela Klemetz-Farago(t.h.)
 
Ann-Sofie Johansson(t.v.)
 
Pamela Bellafesta(t.v.)
 
Julia Hetta(Årets Fotograf)
 
Emma Mattsson
 
Lars Wallin
 
Caroline Sandström(t.v.)
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej fina du! Har följt dig i ett århundrade (forever) och det hade varit underbart snällt av dig om du kollade in vår nystartade blogg @ thegreenteaaddicts.devote.se eller kanske länka?

Känner att min inre smålänning kommer fram när jag ser dig!
Kram!

2013-01-13 @ 17:52:24
URL: http://thegreenteaaddicts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0