FUNNY BUNNY HETER JAG

 

Lace bunny ears and mask on Anastasia Bezrukova

 
Jag har ett helt orimligt, oförsvarligt sug efter ett par kaninöron i spets. Jag vet. ETT PAR KANINÖRON I SPETS. Vem kommer ens på den tanken?! Jag, tydligen, alltid jag... 
Tillsvidare fortsätter jag drömma om att vara den något moderiktigare medlemmen i Peter Pan & The Lost Boys, en dag kanske jag står där med ett par kaninöron på huvudet, och den dagen kan ni räkna mig på riktigt förlorad i mina egna galna modehänder!
 
--
 
I have an unreasonable, undeniable craving for a pair of bunnyears in lace. I know. BUNNYEARS IN LACE. Who even thinks of that?! Me, apparently, always me...
In the meantime I'll continue to dream about being the slightly more fashionable member of Peter Pan & The Lost Boys, one day maybe I'll stand there with a pair of bunnyears on my head, and that day you can consider me forever and utterly lost in my own crazy fashionhands!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0