MAISON MARTIN MARGIELA - äntligen!

Oj oj, nu blir det mycket shopping här! Men idag släppte H&M rest-varorna från MMM for H&M kollektionen PÅ REA, och när jag såg det läskiga slash fantastiska halsbandet med ett hänge i syntetiskt hår klickade jag hem det innan du hinner säga .. tja, innan du hinner säga NÅGOT egentligen. Sist sålde det slut på fem minuter och lämnade mig med krossat hjärta, nu haffade jag det till halva priset. De visa REA-gudarna ler. Ett par mörkblå manchesterbyxor hamnade i varukorgen med! Tidig-mellandags-rea-rush!!
 
För extra morbid effekt tog jag det i "blond", så kan det matcha mitt eget hår. Bara jag som får lite flashbacks av Allison i Top Model som gillade att måla näsblod?
 

Fruktansvärt eller fantastiskt?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah ASSÅ fruktansvöööööört

2012-12-22 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0