Solglasoholic!

Gissa vad jag just klickade hem såhär på kvällskvisten i NOVEMBER...? Japp, två par solglasögon! Klassisk Elin. Jag har en allvarlig solglasögon-fetish som har resulterat i en ganska imponerande samling som uttökas lite väl ofta... Dessa två kommer i alla fall från OASAP och är välkomna bidrag, jag är särskilt sugen på att se hur de svarta ser ut när de väl sitter på och där är det väl inte det smartaste att beställa online, men what the heck! Vad tycker ni om dom? Favorit?

Dom kostar ca 149 kr/st, du hittar de svarta här och de bruna här


.. Och en snabbild på min s.k "solglasögon-låda", här ligger en liten del av min samling. Jag får det till ca 16 olika par bara här! Jag vet inte om jag ska vara stolt eller söka hjälp!


Kommentarer
Postat av: Fett najs :D

Herrejävlar vilken samling!!

2012-11-08 @ 20:06:52
Postat av: Jonas

Wooo älskar headern babe ;)

2012-11-08 @ 20:11:30
Postat av: Lydia

omg vilken samling haha. snygg header!

2012-11-08 @ 21:01:38
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: HannaH

Lovvvvee the new header! Riktigt ball och verkligen"du" :D

2012-11-08 @ 21:20:07
Postat av: Sandra

Ääärs jag har typ 30 solglasögon, och känner mig helt frisk! Du kan nog samla på dig lite till innan det går överstyr;)

2012-11-08 @ 21:49:05
Postat av: jessica

De runda var ju riktigt fina :) Är helt kär i runda solisar, the row har så fina (men är så dyra..)

2012-11-09 @ 20:26:05
URL: http://jessicawj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0