Vill du jobba med mig?

Just nu håller jag på att starta upp mitt andra företag, och någonting jag har bestämt mig för att jag vill ska vara en stor del av hela projektet är att låta andra ungdomar, UF-företag och kämpande entreprenörer synas och bidra i utbyte mot publicitet för sin verksamhet och en helt ny kundkrets! Känner du för att vara en del av ett nytt projekt och synas i samband med kända namn och samtidigt få erfarenheter till ditt portfolio och CV, kolla på platserna vi vill fylla nedan och håll utkik på bloggen efter fler!


Just nu söker jag:

En skicklig web-designer(UF-företag varmt välkomna!)

Är det du?:
- Du är flexibel och duktig på att hitta möjligheter
- Har god samarbetsförmåga och är bra på att bolla idéer
- Har en passion för det du gör och brinner för att skapa hemsidor
- Du har baskunskaper inom det mesta på web-området men gillar uttrycket "learning by doing"

Mejla och berätta lite om dig själv!
Inkludera info om:
- Tidigare arbeten(inget måste, men skicka gärna med olika idéer!)
- Dina kunskaper inom olika typer av webdesign
- Vad just du kan erbjuda som är speciellt
- Kort info om dig själv

 

En beauty-bloggare som är skicklig på video tutorials(gärna relativt okänd)

Är det du?:
- Du har en personlighet som går igenom rutan
- Gärna utåtgående och inspirerande
- Helst är du aktiv inom youtube-sfären
- Du är pedagogisk och skicklig på att lära ut
- Du är duktig och kreativ inom olika sorters makeup
- Seriös och ärlig och sätter kvalitét framför kvantitet
- Intresserad av att bygga upp ditt varumärke
- Duktig på att jobba under tidspress och hålla deadlines

Mejla och berätta lite om dig själv!
Inkludera:
- Tidigare arbeten(videos, bilder, länkar till eventuell youtube-kanal och blogg)
- En lista på några av dina favoritprodukter inom skönhet och kosmetik
- Kort beskrivning av dig själv

En video är ett stort plus, det spelar ingen större roll vad den handlar om så länge man ser din personlighet!


Det jag söker är i första hand inte personer med extremt mycket erfarenhet, passionen är det absolut viktigaste och jag är intresserad av att knyta relationer för långvariga samarbeten och framtida projekt!
Känner du att du kan bidra med något jag inte nämnt ovan, mejla ändå - har du passionen och driven är det inte omöjligt att vi kan skräddarsy en lösning ändå.

Är du intresserad? Kontakta mig på [email protected]. Känner du någon som passar in på någon av beskrivningarna ovan? Tipsa!

 



Kommentarer
Postat av: Lina

Fy FAN så häftigt!! Önskar att jag var sminkblogg, nästan bud att skapa en bara för att kunna söka...

2012-10-25 @ 14:52:31
Postat av: Lina

Fy FAN så häftigt!! Önskar att jag var sminkblogg, nästan bud att skapa en bara för att kunna söka...

2012-10-25 @ 14:52:31
Postat av: Lina

Fy FAN så häftigt!! Önskar att jag var sminkblogg, nästan bud att skapa en bara för att kunna söka...

2012-10-25 @ 14:52:32
Postat av: Lina

Fy FAN så häftigt!! Önskar att jag var sminkblogg, nästan bud att skapa en bara för att kunna söka...

2012-10-25 @ 14:52:32
Postat av: Lina

Fy FAN så häftigt!! Önskar att jag var sminkblogg, nästan bud att skapa en bara för att kunna söka...

2012-10-25 @ 14:52:32
Postat av: kajsa

Har mejlat:)

2012-10-25 @ 17:32:34
URL: http://thegypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0