Maharaja Indian Cuisine

Hejsan! Jag och min mage(ja, jag har ätit så mycket att den förtjänar att nämnas som en egen person) kom precis hem från en galen middag på Maharaja!
Inredningen var underbar med mjuka mattor, tunga draperade gardiner och vackra tavlor och vinröd sammet överallt. Jag är en sådan sucker för stekt ris och deras Baingan ka Bharta var to die... Nu har jag slängt mig på sängen brevid Erik och tittar på nån komedi med Will Smith och det känns nästan som jag ska göra just det -DÖ! Jag är så MÄTT.

På vägen hem strosade vi förbi en liten butik och tror ni inte jag lyckades komma ut med inte en utan TRE scarfar?! Jag gör alltid så, har jag pengar kvar i slutet av resan går jag bananas på varje butik jag sätter min fot i, vilket tyvärr oftast bara är flygplatsens taxfree så jag kommer hem med mer pocketböcker och impulsköpta parfymer än rese-souvenirer! Hur som helst ska ni få se allt jag köpt så fort jag är hemma, inklusive dom där pocketböckerna om det nu skulle bli några sådana*pepparpeppar*... Nu måste jag börja packa, flyget går vid 13.00 imorgon och incheckningen är vid 11.00!


Kommentarer
Postat av: Lilla my

Det ser verkligen gott ut men en fråga vad är baingan Bharta eller vad det eget

2012-10-30 @ 00:01:27
Postat av: Lilla my

Det ser verkligen gott ut men en fråga vad är baingan Bharta eller vad det eget

2012-10-30 @ 00:01:27
Postat av: Lilla my

Det ser verkligen gott ut men en fråga vad är baingan Bharta eller vad det eget

2012-10-30 @ 00:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0