Årets Modebloggare 2012 i Kalmar län

Jag tycker det är så himla kul att man äntligen dragit igång initiativet att lyfta Kalmar som modestad! Biljetterna till den avslutande Fashion Runway släpptes idag och ni kan köpa dom här, de kostar 270 kr/st eller 200kr/st om man har pluskort.
Jag ser fram emot att få springa omkring och hoppa mellan utställningar, presskonferenser, visningar och föreläsningar, bara jag lyckas pussla in allt(jaja, en DEL i alla fall) i mitt schema! Nu har dom även lanserat utmärkelsen "Årets modebloggare 2012 i Kalmar län" där man kan nominera lokala favoritbloggare.
Det vore superkul om ni känner för att mejla in och nominera mig, och annars tycker jag ni ska rösta på min fantastiskt fina blogg-kollega Alexandra som ju också är från Kalmar!

Hur som helst - syns vi på modeveckan? Borde vi samlas några stycken och ha en läsarfika? Har lite planer på att dra igång ett par stycken runt om i landet också, vad tror ni om det...? Mejla [email protected] om ni är sugna eller har förslag på bra platser och mysiga caféer!
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul!!

Svar: Jag vet! :D
Elin Henriksson

2012-09-01 @ 12:33:48
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Alicia

Hihi, nominerade dig!<3

Svar: PÖSS! ♥
Elin Henriksson

2012-09-01 @ 12:39:14
Postat av: Anonym

JAAAA, LÄSARFIKA!!! :D

2012-09-01 @ 13:28:30
Postat av: Hanna

Hej!

Säg till ifall du behöver hjälp med något till fashion week? Jag bor här inne i Kalmar och är himla intresserad av mode. Bara slängt iväg ett mail eller kommentar ifall det behövs någon hjälp som sagt.

2012-09-02 @ 19:06:00
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0