BESTÄLLT

Har ni varit inne på Nelly's 50-70% REA? Det har jag! Tre saker fick äran att bli hemklickad av mig, en kofta från Vila, en klänning från Jeane Blush och ett par solglasögon på Pieces.
Jag är helt kär i dom alla tre! En riktigt lång, bylsig kofta har jag letat efter jättelänge nu men aldrig riktigt hittat rätt, och visst påminner klänningen om Carries "Naked Dress" i SATC...? Fab! Hoppas bara på att den är så pass ogenomskinlig som den ser ut, vi vill ju inte ha en NAKED-naked dress...

Haha, jag och mina solglasögon!
 
 
Nelly-dress? Carrie-dress?

Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag beställde också den där klänningen, och tänkte precis på samma sak som dig, nämligen Carrie :D Man kan ju hoppas att man blir lika oemotståndlig som hon blev för Big med den på ;) Många kramar!

Svar: Haha, fasen så ballt! :D Älskar den, nu hoppas vi att den inte är så pass genomskinlig att det faktiskt blir som att gå naken... KRAM!
Elin Henriksson

2012-08-25 @ 12:06:22
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0