Helgen är här!

God morgon på er!
 
Inte för att skryta(okej för att skryta), men jag har varit vaken sen 06:53 imorse. Absolut ingen aning om varför, men tio i sju vaknade jag med ett ryck och nästan flög upp ur sängen, jag trodde klockan var typ elva!
Sedan dess har jag bara legat i soffan och latat mig och kollat på serier(vid 09:05 börjar Masterchef Australia på TLC, woooo!!)
Har en del viktiga mejl jag måste få iväg, men det lär nog bli dagens stora ansträngning... Bl.a. måste jag mejla min rektor ang. att jag vill läsa UF-kursen(jag tror jag vill ge något tillbaka i det här företaget, men jag är inte riktigt säker på vad än... Förslag?), sen ska ju jag och mina fantastiska STIL-kollegor köra igång med STIL-sidan snart igen och få några nya arbetskamrater - jag är lika nyfiken som ni! - och så ska jag höra av mig till Alarmstreet Media som sköter KALMAR FASHION WEEK.
 
Nu ska jag njuta av Proviva Svartvinbär och en rostad macka med svamptapenade! 

Kommentarer
Postat av: Anna maria

Svamptapanade var något nytt det :o

2012-08-25 @ 10:54:11
Postat av: Anna maria

Svamptapanade var något nytt det :o

Svar: SUPERGOTT!!
Elin Henriksson

2012-08-25 @ 10:54:12
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh mums vad gott! :)

Svar: Oja ^^
Elin Henriksson

2012-08-25 @ 13:40:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0